نوع چاپ: چاپ A+
زمان آماده سازی و ارسال محصول: ارسال از 1 روز کاری

Cambridge IELTS Academic(1_18) Book Series

پکیج 18 جلدی کتاب های آزمون آخر کمبریج آیلتس آکادمیک با 55% تخفیف
(دیدگاه کاربر 8)
شناسه محصول: ZM-3035

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

۸۵۴,۰۰۰ تومان

موجود!

موجود!

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • از فروشگاه تحویل بگیرید

برای برداشتن امروز

رایگان

  • تحویل پیک

پیک ما به آدرس مشخص شده تحویل می دهد

2 ال 3 روز

رایگان

  • تحویل پیک DHL

پیک DHL به آدرس مشخص شده تحویل می دهد

2 ال 3 روز

رایگان

  • گارانتی 1 ساله

اطلاعات بیشتر

  • بازگشت پول تا یکماه

توضیحات

سری کتاب های Cambridge IELTS Academic 1_18 با تخفیف ویژه و تحویل در اسرع وقت

آیا قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید؟ اگر می خواهید در آزمون IELTS نمره بالایی بدست آورید، بهتر است تمام کتاب های کمبریج آیلتس را مطالعه کنید. سری کتاب هایCambridge IELTS Academic  مسلماً یکی از معتبرترین و مفیدترین منابع آمادگی آزمون آیلتس هستند. کتاب های این مجموعه برای کمک به داوطلبان برای قبولی در آزمون آیلتس طراحی شده اند.

همانگونه که از نام این کتاب مشخص است مطالب آن متناسب با آزمون آکادمیک آیلتس طراحی شده و برای آزمون جنرال مناسب نیست. انتشارات کمبریج هر سال یک جلد جدید از این مجموعه که حاوی سوال های آزمون های قبلی آیلتس است، چاپ و منتشر می کند. در ژوئیه سال 2021 جدیدترین نسخه این مجموعه یعنی کتاب کمبریج آیلتس 18 منتشر شد.

با توجه به اینکه آزمون آیلتس در هر سال کمی با آزمون پارسال فرق دارد، برخی از اساتید توصیه می کنند با مطالعه نسخه های جدیدتر خود را برای آزمون آیلتس آماده کنید. به عنوان مثال خواندن کتاب کمبریج آیلتس آکادمیک 10 الی 16 به مطالعه نسخه پنجم این مجموعه ارجحیت دارد. اما اگر برای شرکت در آزمون وقت کافی دارید، سعی کنید تست های تمام کتاب های کمبریج آیلتس 1- 18 را مطابق با زمانبندی مشخص شده انجام دهید.

ناگفته نماند که چون کمبریج خود مسئول برگزاری آزمون های آیلتس است و سری کتاب های کمبریج آیلتس توسط انتشارات کمبریج تنظیم و منتشر می شوند، پس نمونه سوالات این مجموعه کاملاً بر استانداردهای این آزمون منطبق است و مسلماً مطالعه آن می تواند تاثیر مثبت فراوانی بر قبولی در آزمون آیلتس داشته باشد.

چه ویژگی هایی سری کتاب های Cambridge IELTS Academic  را از بقیه منابع آزمون آیلتس متمایز می کند؟

  • هر جلد از این مجموعه شامل 4 آزمون کامل، استاندارد و مطابق با سوالات آیلتس واقعی است.
  • در این کتاب شیوه سنجش و نمره دهی هر یک از مراحل آزمون آیلتس به وضوح توضیح داده شده است. در این کتاب شما حتی با معیارهای سنجش آزمون Listening و Reading آشنا می شوید.
  • با مطالعه آخرین نسخه سری کتاب هایCambridge IELTS Academic با قوانین جدید، سبک سوالات و میزان توقع ممتحنین آزمون آیلتس واقعی آشنا می شوید.
  • شیوه نگارش این کتاب به گونه ای است که شما می توانید از آن به صورت خودآموز زبان انگلیسی استفاده کنید و یا در کلاس درس زیر نظر یک معلم آن را مطالعه نمایید.
  • مولفان این کتاب تمام سعی خود را کرده اند تا سری کتاب های آیلتس کمبریج تمام نکاتی را که داوطلبان برای موفقیت در آزمون آیلتس به آن نیاز دارند، در بربگیرند.
  • پاسخ تشریحی تمام سوالات کتاب های کمبریج آیلتس در انتهای کتاب آورده شده است. شما با کمک این پاسخ ها می توانید نقاط ضعف خود را شناسایی و اصلاح کنید.
  • این کتاب به همراه یک CD که حاوی فایل صوتی کتاب کمبریج آیلتس آکادمیک است، ارائه می شود. شما با گوش دادن چند باره به این فایل ها می توانید مهارت Listening خود را بطرز چشمگیری بهبود ببخشید.

معرفی سطح های مختلف سری کتاب های Cambridge IELTS Academic

کتاب های 1 Cambridge IELTS Academic

کتاب1 Cambridge IELTS Academic اولین کتاب از سری کتاب هایCambridge IELTS Academic   است و درسال 2006 انتشار یافته است. در این کتاب نمونه سوالات مرتبط با هر دو نوع آزمون آکادمیک و جنرال در یک جلد گنجانده شده است. این کتاب بهترین شبیه ساز آزمون آیلتس در زمان خود بود. اگر شما وقت کافی برای آمادگی آزمون آیلتس را دارید؛ توصیه می کنیم حتماً تمرین و پاسخ گویی به سوالات این مجموعه ارزشمند به صورت کامل را از جلد 1- 16 در اولویت خود قرار دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مطالعه و جزییات بیشتر کلیک کنید.

کتاب 2 Cambridge IELTS Academic

کتاب 2 Cambridge IELTS Academic در سال 2007  منتشر شده و حاوی نمونه سوالات هر دو نوع آزمون آکادمیک و جنرال در یک جلد است. در این کتاب برای کمک به داوطلبان توضیحات کلی در مورد مراحل آزمون آیلتس و طریقه نمره دهی در این آزمون آورده شده است.

برای دریافت جزییات بیشتر در مورد نحوه تهیه این کتاب کلیک کنید.

کتاب 3 Cambridge IELTS Academic

کتاب آیلتس آکادمیک 3 سومین کتاب این مجموعه را تشکیل می دهد. این کتاب نمونه سوالات آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال را به طور همزمان در برمی گیرد. کتاب کمبریج آیلتس 3 مانند سایر کتاب های این مجموعه به همراه یک سی دی صوتی که حاوی فایل ‌های بخش Listening است، عرضه می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مطالعه و خرید این کتاب کلیک کنید.

کتاب 4 Cambridge IELTS Academic

کتاب 4 Cambridge IELTS Academic در سال 2009 منتشر شده است. در این کتاب نیز مانند کتاب های پیشین آزمون‌های شبیه ‌سازی شده هر دو نوع آزمون جنرال و آکادمیک آیلتس به همراه پاسخ تشریحی آن ها در یک جلد چاپ شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این کتاب کلیک کنید.

کتاب 5 Cambridge IELTS Academic

کتاب آیلتس آکادمیک 5  حاوی نمونه سوالات آزمون جنرال و آکادمیک می باشد. پاسخ تشریحی سوالات در انتهای هر آزمون ذکر شده است. همچنین یک سی دی حاوی فایل‌های صوتی بخش Listening آزمون به همراه این کتاب عرضه می شود.

برای مشاهده جزییات بیشتر و سفارش این کتاب کلیک کنید.

کتاب 6 Cambridge IELTS Academic

کتاب 6 Cambridge IELTS Academic بین هر دو نوع آیلتس آکادمیک و جنرال مشترک است ولی تمرکز اصلی این تست ها بر روی آزمون آکادمیک می باشد. به این ترتیب در این کتاب طی 4 تست کامل، آیلتس آکادمیک مورد ارزیابی قرار می گیرد و فقط در پایان کتاب 2 تست Reading جنرال نیز آورده شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این کتاب کلیک کنید.

کتاب 7 Cambridge IELTS Academic

کتاب 7Cambridge IELTS Academic  نیز نمونه سوالات آزمون آکادمیک و جنرال آیلتس را به طور همزمان در برمی گیرد. داشتن جواب های تشریحی کامل، فایل صوتی آزمون لیسینینگ و توضیحات کامل در مورد نحوه اجرا و نمره دهی آزمون آیلتس از جمله امتیازات این کتاب است.

برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید این کتاب کلیک کنید.

کتاب 8 Cambridge IELTS Academic

کتاب آیلتس آکادمیک 8 در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. استقبال داوطلبین از این کتاب در آن سال بسیار بالا بود بطوریکه این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های کمبریج در آن سال بود. این کتاب هم حاوی ۴ آزمون آکادمیک و جنرال در یک جلد می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این کتاب کلیک کنید.

کتاب 9 Cambridge IELTS Academic

کتاب 9 Cambridge IELTS Academic در سال ۲۰۱۴ چاپ شد و مانند کتاب های قبلی حاوی نمونه سوال های هر دو نوع آزمون آکادمیک و جنرال بود. در این کتاب هم تمرکز اصلی آزمون ها بر روی آزمون آکادمیک است و فقط در انتهای کتاب 2 تست Reading جنرال ذکر شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید این کتاب کلیک کنید.

کتاب 10 Cambridge IELTS Academic

کتاب 10 Cambridge IELTS Academic در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و شامل نمونه سوالات آزمون آکادمیک و جنرال آیلتس در یک جلد است. تمرکز اصلی این کتاب نیز بر روی آزمون آکادمیک است و فقط در پایان کتاب 2 تست ریدینگ آزمون جنرال دارد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و سفارش این کتاب کلیک کنید.

کتاب Cambridge IELTS 11

کتاب کمبریج آیلتس 11 یکی از نسخه هایی است که نمونه سوالات هر دو نوع آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال را در بر می گیرد. این نسخه از کتاب در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است. این نسخه نیز مانند سایر نسخه های کمبریج آیلتس آکادمیک توضیحاتی جامع و شامل در مورد نحوه برگزاری آزمون، سبک سوالات و نحوه محاسبه نمرات آیلتس آورده شده است. شما می توانید این کتاب را به صورت خود آموز آیلتس و بدون نیاز به معلم مطالعه کنید. ولی مسلماً حضور یک معلم در افزایش میزان یادگیری زبان انگلیسی می تواند موثر باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این کتاب کلیک کنید.

کتاب Cambridge IELT 12

کتاب 12Cambridge IELTS  یکی دیگر از سری کتاب هایCambridge IELTS Academic  است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. در این نسخه از کتاب های کمبریج آیلتس نمونه سوالات دو نوع آزمون آکادمیک و جنرال در دو نسخه مجزا منتشر شده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این کتاب کلیک کنید.

کتاب Cambridge IELTS 13

این کتاب سوالات آزمون آیلتس سال ۲۰۱۸ را در برمی گیرد. در این سری از کتاب نیز نمونه سوالات آزمون آکادمیک و جنرال در دو جلد مجزا چاپ شده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

کتاب Cambridge IELTS 14

کتاب 14Cambridge IELTS چهاردهمین جلد مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده. در این سال نیز سوالات آزمون Academic و General در دو نسخه متفاوت منتشر شده اند.
اگر اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب لازم دارید، اینجا کلیک کنید.

15Cambridge IELTS

15Cambridge IELTS  در سال ۲۰۲۰ و در دو نسخه Academic و General عرضه شد. به همراه این کتاب یک CD حاوی ویدیو Speaking ارائه شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این کتاب کلیک کنید.

کتاب کمبریج آیلتس 16IELTS Cambridge

جدیدترین کتاب این مجموعه است و که در ژوئن سال ۲۰۲۱ منتشر شد. این نسخه که حاوی آخرین نمونه سوال های سال گذشته آزمون آیلتس است، مانند اکثر کتاب های این مجموعه از دو نسخه جدا مختص آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال بهره می برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

نحوه مطالعه کتاب کمبریج ایلتس اکادمیک

سری کتاب هایCambridge IELTS Academic همگی آزمون محور هستند و مطالعه آن ها روند بسیار مشخص و واضحی دارد. برای موفقیت در آزمون آیلتس کافیست فقط مطالب کتاب های این مجموعه را با همان ترتیبی که چاپ شده است، مطالعه کنید. در ابتدای این کتاب مراحل مختلف آزمون آیلتس و راه کارهای مفید برای موفقیت در این آزمون ها توضیح داده شده است.

در آزمون آیلتس مهارت های اصلی زبان انگلیسی یعنی لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ به طور جداگانه مورد سنجش قرار می گیرند. بالاترین نمره در مراحل مختلف این آزمون، نمره 9 است. مجموعه سوالات این کتاب کاملاً منطبق بر استانداردهای آزمون آیلتس طراحی شده است. آزمون آیلتس با بخش Reading شروع می شود. شما باید در مدت زمان 60 دقیقه به 40 سوال این مرحله پاسخ دهید. سپس از شما خواسته می شود درمورد موضوعات مشخص شده دو متن جداگانه بنویسید. در مرحله بعدی آزمون شما باید بعد از گوش دادن به فایل صوتی پخش شده، به 40 سوال بخش Listening پاسخ دهید. آخرین مرحله این آزمون فقط  11 – 14 دقیقه طول می کشد.

شما در این 14 دقیقه باید در فضایی دوستانه با ممتحنین آزمون آیلتس یک مکالمه شفاهیِ انجام دهید. شما می توانید با پاسخگویی به سوالات کتاب کمبریج آیلتس آکادمیک به راحتی تمام تکنیک های پاسخ گویی به سوالات آزمون آیلتس را تمرین کنید.

درضمن بخش پاسخ تشریحی سوالات که در انتهای کتاب آورده شده، به شما کمک می کند تا بتوانید نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف کنید. اگر مایل هستید درآزمون آیلتس بدرخشید، حتما به فایل های صوتی این کتاب چندین بار گوش فرا دهید و خودتان نیز از روی متن فایل های لیسینینگ با صدای بلند بخوانید. سعی کنید کمات را همانند فایل صوتی تلفظ کنیدبا تکرار این عمل همزمان با مهارت لیسینیگ، مهارت اسپیکینگ شما هم تقویت خواهد شد.

با انتشارات کمبریج بیشتر آشنا شوید.

انتشارات کمبریج زیر نظر دانشگاه کمبریج فعالیت می کند و قدیمی ترین انتشارات دانشگاهی دنیا می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید جیمز موری در سال 1850 پیشنهاد چاپ دیکشنری انگلیسی (دیکشنری معروفِ آکسفورد) را ابتدا به انتشارات کمبریج داده بود. اما چون این انتشارات در انتخاب کتاب هایی که منتشر می کند، بسیار سختگیرانه عمل می کند، پیشنهاد وی توسط مدیران انتشارات رد شد و بعدها انتشارات آکسفورد با انتشار این دیکشنری توانست برای خود اعتبار فراوانی کسب کند!

گروهی از اساتید سابق آزمون آیلتس و جمعی از متخصصان زبان شناسی مولفان مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس می باشند و هر سال با دقت زیاد نسخه جدیدی از این مجموعه را تنظیم و منتشر می کنند. البته انتشارات کمبریج بیش از 35 جلد کتاب در مورد آزمون آیلتس دارد ، اما 16 جلد سری کمبریج آیلتس محبوب ترین و مشهورترین مجموعه این انتشارات است.

مشخصات محصول

وزن 3.854 کیلوگرم
ارسال پرسرعت اکسپرس
ارسال سریع با پیک موتوری
ضمانت کیفیت ارسال
بهترین کیفیت چاپ

نظرات مشتریان

8 دیدگاه برای Cambridge IELTS Academic(1_18) Book Series

  1. دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده می شود

    سلام وقتتون بخیر

    کتاب ها به موقعه رسید دستم، و عالی بود
    با تشکر از شما🌱💚

  2. زهرا کاظمیان ملکی

    کتاب ها عالیه 🌹❤️‍🔥❤️‍🔥

  3. صدف صفری

  4. مجتبی رضایی

  5. عرفان محمدی

  6. خدیجه فلاح

    مجموعه کتاب مفید برای آزمون IELTs

  7. محمود توکلی

    بسیار عالی

  8. ایمان باستانی فر

    سلام کیفیت محصول خوب هست البته هنوز همه ۱۷ کتاب را ندیدم. قیمت و زمان تحویل هم مناسب بود . تشکر بابت زحمات و آرزوی بهترین ها برای زبان مهر. ایمان. هیات علمی دانشگاه اصفهان

  9. نازنین کبیری

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *