آموزش انگلیسیآموزشیمقالات انگلیسی

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رزتا استون به همراه کتاب و فایل صوتی

این محصول یعنی نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رزتا استون یک بسته خود آموز شامل کتاب، برنامه و فایل صوتی با فرمت MP3 است. در ادامه، به بررسی این پکیج کامل رزتا استون، که جهت یادگیری خود آموز زبان انگلیسی با لهجه بریتیش در منزل طراحی شده است، خواهیم پرداخت. رزتا استون، مانند مادری باسواد، دلسوز و خستگی ناپذیر شما را در راه یادگیری کمک خواهد کرد.

نرم افزار رزتا استون چیست؟

رزتا استون، بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی است. اگر بپرسید که چرا چنین نظری داریم، خواهیم گفت :” بهترین راه برای یادگیری یک زبان آن است، که خود را با آن احاطه کنید. روش پویای این نرم افزار، طوری برنامه ریزی شده است، که دقیقاً همین کار را می کند. در واقع، هنگامی که از نرم افزار رزتا استون برای یادگیری زبان انگلیسی با لهجه بریتیش (یا هر زبان دیگری) استفاده می­کنید، تنها لیستی بلند بالا از واژگان را نخواهید آموخت. این نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی طوری برنامه ریزی شده است، که در هنگام کار با آن، میبینید ، می نویسید، می شنوید و تکرار می­کنید. به این ترتیب، برای مکالمات دنیای واقعی آماده خواهید شد. مکالماتی که از یک سناریوی خاص پیروی نمی­کنند و غیر قابل پیش بینی هستند.

لازم است بدانید که، این نرم افزار برای زبان های بسیاری طراحی شده است. البته بسته ای که هم اکنون در حال مشاهده ان هستید، مختص به یادگیری زبان انگلیسی در منزل است. رزتا استون شما را برای مکالمه به زبان جدیدتان، در دنیای واقعی آماده می کند.

ویژگی های کتاب همراه این پکیج کامل رزتا استون

این پکیج، تنها شامل دیسک نرم افزار نیست. در این بسته، درکنار نرم افزار آموزش زبان انگلیسی یک کتاب بسیار مفید و با کیفیت تقدیم شما خواهد شد. این کتاب که توسط انتشارات زبانمهر تهیه و تولید شده است، علاوه بر کیفیت بالای چاپ و مواد اولیه مرغوب، از لحاظ آموزشی نیز بسیار با کیفیت بوده و با برنامه کامپیوتری رزتا استون همسویی کامل دارد.

ضمناً، در این بسته خود آموز زبان با لهجه بریتیش فایل­های صوتی وجود دارد، که استفاده از کتاب آموزش زبان rosseta stone را برای شما بسیار راحت تر می­کند.

تفاوت این بسته خود آموز با محصولات موجود در دیگر سایت­ها چیست؟

این نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با لهجه بریتیش، یعنی رزتا استون از متدی استفاده می­کند، که طی آن، شما تنها با کلمات و جملات زبان انگلیسی مواجه خواهید شد. گرچه این روش، کاملاً مشابه یادگیری زبان در دوران طفولیت است (این همان دلیلی است، که باعث می شود، از این نرم افزار با عنوان آموزش زبان با متد زبان مادری یاد کنیم) و مزیت­های بسیاری داشته، نقص­هایی نیز دارد. ما در انتشارات زبانمهر، پس از بررسی­های فراوان، به این نتیجه رسیدیم که وجود کتابی شامل معانی فارسی و توضیحات لازم، می­تواند تمامی نقص­های این برنامه کامپیوتری را رفع کند. این کتاب و فایل­های صوتی همراه آن، مسیر شما را برای یادگیری زبان به وسیله نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رزتا استون بسیار هموار­تر از قبل می کند.

آیا این محصول ارزش خریدن دارد؟

چنانچه در پی یک نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی در منزل هستید و به لهجه بریتیش علاقه دارید، این محصول برای شما کاملاً مناسب است. البته، اگر پیش از این نرم افزار رزتا استون را از محل دیگری تهیه کردید، می­توانید کتاب موجود در این پکیج را نیز، با کلیک بر روی نام خود کتاب، به تنهایی خریداری کنید. لازم به ذکر است، با مقایسه قیمت­های ما، با دیگر همکاران، به سادگی در خواهید یافت که، این پکیج نرم افزار آموزش زبان انگلیسی از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

کتاب زبان اصلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا