آموزشیمقالات کلی زبان

معتبرترین فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی در ایران

فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی بسیاری از مشکلات را از پیش روی زبان آموزان برداشته است. آن‌ها محدودیتی برای خرید کتاب‌ها و رمان‌های زبان اصلی ندارند. زبان آموزانی که به کتاب‌های آموزشی محدود هستند، نمی‌توانند زبان دوم را به صورت کاربردی یاد بگیرند. به همین دلیل لازم است که در کنار کتاب‌های آموزشی، به سراغ مطالعه سایر کتاب‌های زبان اصلی نیز بروید. در مقاله «خرید رمان و کتاب زبان اصلی» توضیحات بیشتری در این باره ارائه داده‌ایم. در این مقاله قصد داریم راهنمایی در مورد بهترین فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی در ایران ارائه دهیم.

زبانمهر، فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی از زبان‌های مختلف

تصور کنید که یک کتابفروشی کتاب‌های درسی، خود را به یک رشته محدود کند. مثلا فقط کتاب‌های مربوط به فیزیک را ارائه دهد. چند درصد از مشتریان بازار کتاب فقط به کتاب‌های فیزیک نیاز دارند؟ چنین فروشگاهی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد. چنین مسئله‌ای در یک فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی نیز وجود دارد. محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین زبان دوم در کشور ما زبان انگلیسی است.  به همین دلیل بسیاری از فروشگاه‌ها تنها کتاب‌ها و رمان‌های انگلیسی عرضه می‌کنند. اما افراد بسیاری زبان‌های دیگر را به عنوان زبان دوم انتخاب می‌کنند و مانند سایرین به کتاب‌های غیر درسی نیز نیاز دارند. این نیازی است که باید برای همه زبان آموزان تأمین شود.

انتشارات زبانمهر، کتاب‌هایی از زبان‌های مختلف را منتشر و عرضه می‌کند. موضوعات این کتاب‌ها به مباحث آموزشی محدود نیست. بنابراین شما می‌توانید کتب دلخواه خود را به زبان‌های مختلف تهیه و مطالعه کنید. این خدمات را انتشارات‌های محدودی در ایران عرضه می‌کنند. مهم‌تر اینکه شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری، کتاب مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی مهر خریداری کنید.

زبانمهر، کتاب‌های مشهور زبان اصلی را عرضه می‌کند

همه می‌دانیم که همه کتاب‌ها مورد علاقه همه افراد نیستند. اینکه بخواهید با خرید یک کتاب بفهمید که متناسب با سلیقه شماست یا خیر، به زمان و هزینه بسیاری نیاز دارد. نکته‌ای که می‌تواند در انتخاب کتاب خوب شما را راهنمایی کند، شهرت یک کتاب است. تنها کتاب‌های خوب از نویسنده‌های خوب مشهور می‌شوند. کتاب‌های معمولی در میان سیل عظیم کتب منتشر شده گم می‌شوند و کم‌تر مخاطب پیدا می‌کنند. این موضوع اهمیت ارائه کتاب‌های مشهور توسط فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی را مشخص می‌کند. البته این کتاب‌ها به زبان فارسی نیز ترجمه می‌شوند. اما خواندن آن‌ها به زبان اصلی یا زبان دومتان، مزیت‌های بیشتری دارد. با مطالعه مقاله «۵ دلیل برای مطالعه رمان زبان اصلی» به این مزیت‌ها پی خواهید برد.

انتشارات زبانمهر کتاب‌های پرطرفدار را شناسایی می‌کند و آن‌ها را با کیفیت بالا به چاپ می‌رساند. این کتاب‌ها به قلم اصلی نویسنده هستند. بنابراین شما به مفهوم اصلی آن‌ها پی می‌برید و می‌توانید به خوبی منظور مورد نظر نویسنده را درک کنید. کتاب‌های بازنویسی یا ترجمه شده این ویژگی‌ها را ندارند.

خدمات انتشارات زبانمهر

تا کنون به دو ویژگی‌ مهم فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی مهر آشنا شدید. اما خدمات این مجموعه به موارد بالا محدود نمی‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایلی که انتشارات زبانمهر جزو معتبرترین فروشگاه‌های کتاب در ایران به شمار می‌رود، رضایت مشتریان است. زبانمهر خدمات متنوعی در فروشگاه خود ارائه می‌دهد. فراموش نکنید که شما با عضو شدن در سایت ما می‌توانید از خدمات بیشتری مانند ساختن لیست کتاب‌های مورد علاقه و… بهره‌مند شوید. در ادامه درباره خدمات انتشارات زبانمهر توضیحات بیشتری ارائه داده‌ایم.

ارسال به سراسر کشور

در بسیاری از شهرهای کوچک ایران تنها چند کتابفروشی محدود وجود دارد. در این کتابفروشی‌ها انواع مختلف کتاب عرضه می‌شود. بنابراین اینکه انتظار داشته باشیم به صورت تخصصی در زمینه کتاب‌های زبان فعالیت کنند و انواع کتاب‌ها را ارائه دهند، نامعقول است. آن‌ها حتی ممکن است فقط چند کتاب زبان انگلیسی داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی ما محدودیت‌های مکانی را از پیش روی شما برداشته است. امکان ارسال محصولات به تمام نقاط ایران وجود دارد. تهرانی‌های عزیز می‌توانند خرید خود را به صورت حضوری نیز انجام دهند. ساکنین سایر نقاط کشور تنها کافی است کتاب مورد نظر خود را از طریق سایت سفارش دهند و بعد از طی کردن مراحل، منتظر دریافت آن‌ باشند.

تخفیف

مزیت دیگر فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی، تخفیف‌های مطلوب آن است. انتشارات مهر علاوه بر جشنواره‌های مناسبتی، در هر بازه زمانی برای برخی از محصولات خود تخفیف‌هایی در نظر می‌گیرد. حتی کتاب‌هایی که به صورت سری هستند را در یک پکیج با قیمت مناسب‌تر عرضه می‌کند. خرید کتاب با تخفیف باعث صرفه جویی در هزینه شما می‌شود. بنابراین می‌توانید کتاب‌های بیشتری را خریداری کنید.

گارانتی

خدمات جالب دیگری که انتشارات زبانمهر ارائه می‌دهد، ضمانت کیفیت فیزیکی محصولات است. این ضمانت پیش از هر چیز مشخص می‌کند که در انتشارات مهر از بهترین دستگاه‌ها برای چاپ کتاب استفاده می‌شود. بنابراین احتمال وجود ایراد در چاپ بسیار کم است.

از طرف دیگر اگر محصولات در حین جابجایی بار آسیب ببینند، انتشارات مهر کتاب را برای شما تعویض می‌کند. بنابراین در صورتی که احیانا بعد از دریافت کتاب متوجه ایراد فیزیکی در جلد یا صفحات آن شدید، با بخش پشتیبانی تماس بگیرید. اپراتورها شما را در زمینه اقداماتی که باید برای تعویض انجام دهید، راهنمایی می‌کنند.

عرضه مستقیم

علاوه بر تخفیف‌هایی که در انتشارات زبانمهر ارائه می‌شود، مزیت‌ دیگری نیز در مورد هزینه کتاب‌ها وجود دارد. فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی یک عرضه کننده مستقیم است. بنابراین شما هزینه‌ای بابت واسطه‌گری کالا پرداخت نخواهید کرد. به طور کلی خدمات انتشارات زبانمهر بخاطر این است که محصولات توسط همین مجموعه چاپ و عرضه می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که دست ما در ارائه خدمات ایده آل به مشتریان باز باشد.

جمع بندی

در این مقاله به ویژگی‌های بهترین فروشگاه کتاب زبان اصلی پرداختیم. شما اکنون می‌دانید که باید انتظار چه خدماتی را از این مجموعه داشته باشید. انتشارات زبانمهر تمام این خدمات را به شما ارائه می‌دهد. مشتریان عزیز می‌توانند نظرات خود را در جهت بهتر شدن خدمات و ارتقای کیفیت فروشگاه با ما در میان بگذارند. زبانمهر از ایده‌ها و پیشنهادات شما استقبال خواهد کرد.

کتاب زبان اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا