آموزش انگلیسیآموزشیمقالات انگلیسی

7 رمان فوق العاده برای تقویت زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

در این مقاله سعی داریم 7 رمان از بهترین رمان های انگلیسی برای تقویت زبان معرفی کنیم. این کتاب ها جزو پرفروش ترین کتاب های داستانی چاپ شده در ایران هستند. که برای زبان آموزان بسیار مفید هستند. شما می توانید تمام این هفت کتاب رمان جذاب را بصورت یک پکیج و با کمترین قیمت از انتشارات زبانمهر تهیه کنید. برای تهیه این کتاب روی پک تقویت زبان انگلیسی از طریق رمان زبان کلیک کنید.

کتاب ماجراهای شرلوک هلمز

شرلوک هولمز یک کارآگاه است و با دوست خود دکتر واتسون به حل جرائم و رازها می پردازد. این سری کتاب در ویکتوریا انگلیس تنظیم شده و به خوبی تصویرسازی شده اند. شرلوک هولمز، عنوان کتاب، یکی از شخصیت های معروف داستان است. مطالعه این سری کتاب بیشتر به خوانندگان سطح پیشرفته زبان توصیه می شود. همانند سری کتاب هری پاتر و اکثر رمان های معروف، فیلم شرلوک هولمز هم ساخته شده است و طبیعتاً دیدن فیلم در کنار مطالعه این سری کتاب، سودمندتر خواهد بود.

📙خرید کتاب : ماجراهای شرلوک هلمز

کتاب قتل در قطار سریع السیر

این کتاب در قالب چندین فیلم و سریال تلویزیونی ساخته شده است. داستان کتاب، داستان قتل در قطاری است که از استانبول به کالس می رود. هرکول پوآرو کارآگاه داستان است که سوار بر قطار می باشد و درست همان روز یک نفر در قطار و قتل می رسد و در طی داستان پوآرو درصدد است که راز قتل در قطار را کشف و قاتل را دستگیر کند. هرکول پوآرو، کارآگاه بلژیکی، شخصیت اصلی کتاب های مختلفی از آگاتا کریستی، نویسنده کتاب، را بازی کرده است. مطالعه این کتاب برای بزرگسالان بسیار عالی و هیجان انگیز است، همچنین کتابی عالی برای بهبود مهارت های انگلیسی تان خواهد بود.

📙خرید کتاب : قطار سریع السیر

سری کتاب های هری پاتر

از سری کتاب های هری پاتر فیلم های بسیار موفقی تحت همین نام ساخته شده است که شما می توانید در کنار خواندن کتاب ها، فیلم های این مجموعه را هم ببینید. این سری کتاب، در مورد هری پاتر است، جادوگری که به مدرسه هاگوارتز فرستاده می شود. او با Hermione Granger و Ron Weasley دوست می شود. سری کتاب های هری پاتر، روایت داستان های مدرسه هاگواترز است، داستان های هیجان انگیز و پر از ماجراهای شگفت انگیز جادو و جادوگری است. واقعاً ارزش خواندن دارد. اگر همزمان با خواندن یک جلد، فیلم آن را هم مشاهده کنید به درک شما از مطالب کتاب کمک خواهد کرد و علاوه بر این در مهارت لسنینگ شما هم تأثیر بسزایی خواهد داشت. خواندن این سری کتاب هم برای بزرگسالان و هم کودکان مناسب است.

📙خرید کتاب : پکیج رمان هری پاتر با 50% تخیفی

کتاب رمان پیرمرد و دریا

ارنست همینگوی با سبک نوشتار ساده، واضح و ساختار جمله ای کوتاه مشهور است، دقیقاً همان چیزی که یک زبان آموز انگلیسی نیاز دارد و به همین خاطر است که بسیاری از افراد این کتاب را در مدرسه می خوانند. روایت این کتاب، داستان نبرد شجاعانه یک ماهیگیر کوبایی با یک مارلین غول پیکر است و این اثر همینگوی را به عنوان نویسنده ای عالی معرفی می کند.

📙خرید کتاب : رمان پیرمرد و دریا

کتاب رمان قلعه حیوانات

این رمان کوتاه و تمثیلی، داستان شورش حیوانات در برابر اربابان انسانی خود را روایت می کند و طنز دوره ی استالین در اتحاد جماهیر شوروی است. اورول با توجه به رویکرد «کمتر، بیشتر است» از زبان انگلیسی ساده برای نگارش استفاده کرده است و از جملات کوتاه و واضح برای دیالوگ‌های حیوانات کمک گرفته است. این رمان برای همه‌ی سطوح زبان مناسب است.

📙خرید کتاب : رمان قلعه حیوانات

کتاب رمان سه شنبه ها با موری

هنگامی که میچ آلبوم با استاد سابق خود، موری شوارتز ارتباط برقرار می کند، از او درس‌های ارزشمندی از زندگی می‌آموزد و رازها و نکاتی که ماری در واپسین ماه های عمرش فاش می کند را با خوانندگان به اشتراک می گذارد. سبک نوشتاری کتاب برای الگو برداری در تقویت زبان بخصوص برای خواندن و نوشتن بسیار عالی است. توصیه می کنیم این کتاب عالی را با صدای بلند بخوانید.

📙خرید کتاب : رمان سه شنبه ها با موری

کتاب رمان آقای روباه شگفت انگیز اثر رولد دال

رولد دال یکی از بزرگترین نویسندگان حوزه کودک است که در بین بزرگسالان هم بسیار شناخته است. خواندن رمان های انگلیسی درحوزه کودک شروع خوبی برای مطالعه به زبان انگلیسی خصوصاً خواندن رمان های انگلیسی است. زیرا این سری کتاب غالباً موضوعات هیجان انگیز و دیالوگ های سرگرم کننده ای دارند.

📙خرید کتاب : رمان آثای روباه شگفت انگیز

اکنون خرید کتاب با 50 درصد تخفیف شگفت انگیز است. شما مشتریان گرامی می توانید این هفت رمان شگفت انگیز را با 50 درصد تخفیف و در قالب یک پک تقویت کننده زبان انگلیسی تان خریداری کنید. برای خرید کلیک کنید.

کتاب زبان اصلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا