مجموعه کامل top notch

خرید کتاب Top Notch (تاپ ناچ) با 50% تخفیف + دانلود PDF

کتاب Top Notch (تاپ ناچ) برای دانشجویان و افراد بزرگسال مناسب است. این کتاب با استفاده از ورودی های زبانی صحیح، تمرین های فشرده و مرور سیستماتیک یادگیری زبان انگلیسی را در ذهن زبان آموز تثبیت می کند. این مجموعه کتاب از سطح مبتدی (کتاب های فاندامنتال) تا سطح پیشرفته (کتاب های بنفش) را شامل میشود. کتاب Top Notch بر روی بهبود هر 4 مهارت زبانی تمرکز دارد.

کتاب‌ Top Notch ویرایش 3

کتاب Top Notch ویرایش 2

خرید مجموعه کتاب های Top Notch

را با 55% تخفیف خرید کنید

کتاب معلم Top Notch (Teachers book)

مجموعه کتاب تاپ ناچ در ویرایش سوم به  لحاظ گرافیکی تغییرات مثبتی داشته و فضای بسیار جذاب مجموعه تاپ ناچ ویرایش سوم نسبت به ویرایش دوم انگیزه زبان اموزان را برای مطالعه افزایش  میدهد.

در ویرایش سوم این مجموعه کتاب ها لغات کم کاربرد کاهش پیدا کرده اند و لغات پرکاربرد و جدید جایگزین آنها شده اند.

در هر دو مجموعه ویرایش سوم و دوم در بخش انتهایی کتاب تمریناتی با عنوان گرامر بوستر، وکب بوستر و رایتینگ بوستر قرار دارد که به عنوان تمریرنات اضافه برای تقویت بیشتر هر یکح از این مهارت ها کاربرد دارند.

بله، در همین صفحه امکان دانلود PDF کتاب‌ها وجود دارد.
این مجموعه برای گروه سنی بزرگسالان و سطح پایه تا پیشرفته طراحی شده است.
بله. امکان مطالعه این مجموعه به صورت خودآموز هم وجود دارد.

معرفی کتاب Top Notch

سری کتاب Top Notch (تاپ ناچ) که در سال 2006 منتشر شدند جزو بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی محسوب می شوند. این سری شامل 4 کتاب است که زبان آموزان را از سطح A1 به سطح B1 می رساند. در این مجموعه کتاب انواع مهارت های زبان انگلیسی با شیوه های نوین آموزش داده می شوند.

از مزیت های این کتاب می توان به استفاده از کلمات و جملات ضروری، تمرینات متنوع و متن های قوی است. کتاب های تاپ ناچ زبان آموز را در موقعیت های کاربردی مختلفی قرار می دهند تا به آنها کمک کند راجب موضوعات گوناگون اطلاعات لازم را بدست آورند و بتوانند مهارتهای مکالمه، شنیدن، نوشتن و خواندن را تقویت نمایند.

ویژگی‌های کتاب‌ Top Notch

  1. با اعتماد به نفس کافی با هر انگلیسی زبانی و با هر لهجه ای، صحبت کنید! با وجود گویندگانی با لهجه های متنوع در این دوره، فرصت شنیدن زبان انگلیسی با لهجه های مختلف برای زبان آموزان فراهم شده است.
  2. این دوره با اهداف مشخص، متد ارتباط محور و تمارینی که در هر درس فراهم آورده، تا پایان دوره برای زبان آموزان سرگرم کننده خواهد بود.
  3. سری کتاب تاپ ناچ با منابع کافی و تکالیف های خانگی متنوع، زمان آموزش زبان در کلاس را تا حد زیادی کاهش داده است.
  4. اساتید! کلاس را بهتر اداره کنید! اگر در کلاس خود، زبان آموزانی با سطوح مختلفی دارید، تاپ ناچ با تنوع تکالیفی که دارد، شما را در اداره کلاس یاری می دهد. تکالیفی برای مکالمه و گفتگو، یادگیری انفرادی و گروهی درن ظر گرفته شده است.
خرید کتاب تاپ ناچ

تفاوت ویرایش سوم کتاب تاپ ناچ با ویرایش دوم کتاب تاپ ناچ

پس از انتشار اولین سری از کتاب تاپ ناچ در سال 2006 و استفاده از آن نویسندگان و منتشرکنندگان این مجموعه تصمیم به اعمال تغییرات در آنها گرفتند. ویرایش دوم در سال 2011 تدوین شد و دارای بخش های جدیدی برای تقویت گرامر و مهارت نوشتن است. این دو بخش کاستی هایی که در طول پنج سال استفاده از ویرایش اول کتاب ها احساس شده بود را برطرف می کردند.

در راستای بهبود بیشتر این سری کتاب ها در سال 2016 ویرایش سوم آنها عرضه شد. در ویرایش سوم تغییراتی در جهت بهبود گرافیک و طراحی کتاب، افزایش تمرین های گرامر و ارائه وسایل کمک آموزشی صورت گرفت. همچنین در این ویرایش تمرین های آنلاین و فلش کارتها و اپلیکیشن های کتاب ها نیز طراحی شد که در ویرایش دوم وجود نداشتند.

کتاب های top notch 2th edition
کتاب‌های Top Notch 2th Edition تمامی سطح‌ها
کتاب top notch
کتاب top notch ویرایش دوم و سوم تمامی سطح‌ها

سطح بندی مجموعه کتاب Top Notch

  • کتاب های Top Notch به رنگ آبی، مجموعه Fundamental کتاب تاپ ناچ را شامل میشود که برای کسانی که در ابتدای شروع یادگیری زبان انگلیسی هستند، مناسب است. در این سطح، زبان آموزان هیچ اطلاعاتی در خصوص کلمات و گرامر زبان انگلیسی ندارند. هر یک از این کتاب ها شامل 7 درس میشود که به هر 4 مهارت زبان میپردازد.
  • کتاب های Top Notch به رنگ قرمز، برای زبان آموزانی مناسب است که خیلی محدود با زبان انگلیسی آشنایی دارند. معمولا این دسته از زبان آموزان از دوران مدرسه یک سری کلمات و قواعد زبان انگلیسی را یاد گرفته اند و به دنبال بهبود مهارت خود هستند.
  • کتاب های Top Notch به رنگ سبز، برای زبان آموزان سطح Pre-Intermediate یا پیش-متوسط طراحی شده است. در این مرحله دانش آموزان تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی دارند و میتوانند درمورد موضوعات روزمره به انگلیسی صحبت کنند.
  • کتاب های Top Notch به رنگ بنفش به کسانی که سطح متوسط یا Intermediate هستند، توصیه میشود. در این سطح افراد میتوانند با افراد بومی مکالمه کنند، فیلم ها و موسیقی را متوجه شوند، متون پیچیده تر را مطالعه کنند.

سرفصل های کتاب‌ Top Notch (تاپ ناچ)

کتاب اصلی تاپ ناچ در هر سطح که مطابق با استانداردهای روز دنیا تالیف شده است، دارای سرفصل های مختلف است. در واقع این کتاب به عنوان یک Course Book سعی دارد تا هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را در زبان آموزان تقویت کند. برای رسیدن به این هدف، کتاب های تاپ ناچ به صورت مجزا روی هر بخش تمرکز کرده اند. سرفصل های این کتاب به این صورت است:

آموزش Speaking (مهارت صحبت کردن و مکالمه) در کتاب Top Notch

اگر شما قصد دارید که مهارت اسپیکینگ خود را به سطح پیشرفته برسانید، مسلما خواندن کتاب های Top Notch می‌تواند کمک زیادی به شما کند. مهارت مکالمه به‌خصوص برای کسانی که قصد مهاجرت دارند بسیار اهمیت دارد. خوشبختانه در بخش‌های مختلف کتاب Top Notch مکالمه‌های مختلفی گنجانده شده است که امکان تمرین برای شما را فراهم خواهد کرد. برای اینکه به سطح تسلط بالایی دست پیدا کنید، بهتر است که حتما یک پارتنر برای مکالمه پیدا کنید. در این حالت آموخته‌های کتاب هم بهتر برای شما جا می‌افتد. با توجه به اهمیت بالای مهارت اسپیکینگ، حتما در اولین فرصت ممکن برای خرید مجموعه کتاب تاپ ناچ اقدام نمایید.

آموزش Listening (مهارت شنیداری) در مجموعه کتاب تاپ ناچ

مهارت شنیداری در یادگیری زبان انگلیسی اهمیت ویژه‌ای دارد. مجموعه کتاب تاپ ناچ شامل فایل‌های صوتی مرتبط با هر درس است که به شما کمک می‌کند تا مهارت شنیداری خود را گسترش دهید. با گوش دادن به این فایل‌ها، می‌توانید توانایی لیسنینگ خود را بسنجید و با لهجه و اصطلاحات زبان انگلیسی آشنا شوید. در حال حاضر بسیاری از افراد با این تمرینات توانسته‌اند به سطح آموزشی مناسبی دست پیدا کنند. ناگفته نماند که  در بخش‌های مختلف کتاب تاپ ناچ، تمریناتی برای تقویت مهارت لیسنینگ شما وجود دارد. ذکر این نکته ضروری است که داشتن برنامه دقیق و مناسب برای گسترش مهارت شنیداری بسیار مهم است. از همین رو باید بخشی از زمان خود را به این کار اختصاص دهید.

آموزش Reading (مهارت خواندن) در کتاب های تاپ ناچ

اگر می‌خواهید در مهارت ریدینگ به یک استاد تبدیل شوید، باید برای خواندن اصولی کتاب تاپ ناچ آماده شوید. برای افزایش مهارت ریدینگ با استفاده از این کتاب ابتدا باید سطح خود را تشخیص داده و کتاب مناسب برای آن سطح را انتخاب کنید. سپس شروع به خواندن کتاب کرده و با شروع هر فصل می‌توانید به صورت خلاصه مفاهیمی که در فصل مطرح می‌شوند را مرور کنید.

برای افزایش مهارت خواندن باید با دقت و حوصله کافی به هر جمله و کلمه توجه داشته باشید. در هر فصل به لغت‌های جدیدی که با آنها مواجه می‌شوید توجه کرده و آنها را یادداشت نمایید. در صورتی که نیاز بود می‌توانید از دیکشنری هم به عنون ابزار کمکی استفاده نمایید. همچنین بعد از خواندن هر فصل قادر خواهید بود که با حل تمرینات موجود در کتاب، مهارت خواندن و فهمیدن مطالب را تقویت نمایید.

آموزش Writing (مهارت نوشتن) در مجموعه کتاب Top Notch

کتاب تاپ ناچ یک اثر بسیار مفید است که امکان گسترش مهارت‌های رایتینگ را به شما خواهد داد. در این کتاب نویسنده با استفاده از مثال‌های واقعی و تمرین‌های عملی نحوه نوشتن مقالات، ایمیل‌ها، گزارش‌ها و سایر نوشته‌های اداری را آموزش می‌دهد. به علاوه کتاب های Top Notch به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های نگارشی خود را بهبود بخشید و مشکلات متداولی مانند غلط املایی، گرامر نادرست و ساختار جملات پیچیده را برطرف کنید. با خواندن این کتاب می‌توانید بهبود قابل توجهی در رایتینگ خود داشته باشید و هر متنی را به آسانی بنویسید.

سری کتاب TOP NOTCH

آموزش لغت در کتاب Top Notch

کتاب های Top Notch یک منبع آموزشی برای تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی و به‌خصوص یادگیری لغات هستند.  این کتاب شامل لغات و اصطلاحات مختلفی است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های چهارگانه زبان خود را گسترش دهید. در این کتاب لغات جدید در سطوح مختلف به شما آموزش داده می‌شوند. به عنوان مثال در سطح مبتدی شما با لغات ساده مثل hello، goodbye و please آشنا می‌شوید.

همچنین در سطوح پیشرفته‌تر با لغاتی مانند consequence و deteriorate روبرو هستید که آموزش‌ آن‌ها به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. برای گرفتن بهترین نتیجه توصیه می‌شود هر روز لغات جدید را مرور کرده و از آن‌ها در جملات مختلف استفاده کنید تا به درک بهتری از کلمات دست پیدا کنید.

آموزش تلفظ کلمات در کتاب تاپ ناچ

در کتاب Top Notch تلفظ کلمات به دو شکل مطرح شده است که آن را به گزینه‌ای جذاب تبدیل می‌کند. اولین روش ارائه فایل صوتی با صدای نیتیو برای هر درس است. شما با گوش دادن فایل‌های صوتی می‌توانید تلفظ صحیح کلمات را یاد بگیرید. روش دوم ارائه لیستی از لغات و اصطلاحات جدید همراه با تلفظ آن‌ها در پایان هر درس است. در این لیست، تلفظ هر کلمه با استفاده از علامت‌های صوتی بین المللی (IPA) نشان داده شده است. با استفاده از این علامت‌ها، شما می‌توانید تلفظ کلمات را به خوبی فهمیده و با تمرین کردن آن‌ها تلفظ خود را بهبود بخشید.

آموزش گرامر زبان انگلیسی در کتاب Top Notch

خوشبختانه کتاب تاپ ناچ شامل مباحث گرامری مختلف است که به شما کمک می‌کند تا مهارت زبان انگلیسی خود را بهبود بخشید. در هر درس موضوعات مختلفی مانند افعال، زمان‌ها، حروف اضافه و صفات به شیوه‌ای ساده و قابل فهم آموزش داده می‌شوند. برای هر موضوع نکات گرامری کلیدی و قواعد مربوطه به شما آموزش داده می‌شود. همچنین با استفاده از تمرینات مختلف که در هر درس ارائه می‌شوند قادر خواهید بود مهارت خود را در استفاده از این قواعد بهبود بخشید. با توجه به اینکه تمامی مباحث گرامری به صورت کابردی آموزش داده شده‌اند، یادگیری آن‌ها هم برای شما بسیار آسان‌تر خواهد بود.

شاید بتوان گفت که این مجموعه، یکی از رقبای اصلی، کتاب American English File  است.

بعد از کتاب های تاپ ناچ چه کتابی بخوانیم؟

همانطور که به آن اشاره کردیم، کتاب تاپ ناچ یکی از منابع بی‌نظیر برای یادگیری زبان انگلیسی است. از آنجایی که این کتاب‌ها به صورت مجموعه‌ای ارائه شده‌اند، باید آن را به صورت کامل مطالعه کنید. بعد از اینکه به تمامی مباحث این کتاب تسلط پیدا کردید، باید به سراغ سایر منابع مفید در زبان انگلیسی بروید. کتاب summit یکی از بهترین مواردی است که باید بعد از مجموعه کتاب تاپ ناچ به سراغ آن بروید.

کتاب Summit بیشتر به مسائل پیشرفته‌تر مانند ترکیب کلمات، ساختار متن، استفاده از زبان شفاهی و نوشتاری و تأثیر آن بر خواننده متمرکز دارد. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از سبک نوشتاری صحیح و جذاب، مخاطبان خود را جذب و پاسخگوی آن‌ها باشید. این در حالی است که کتاب های Top Notch بیشتر بر اصول اولیه و ساده زبان انگلیسی تمرکز دارند.

بعد از کتاب تاپ ناچ کتاب summit را باید مطالعه کرد

قیمت کتاب تاپ ناچ

قیمت کتاب تاپ ناچ همیشه یکی از دغدغه‌های مهم خریداران این اثر است. از آنجایی که این کتاب دارای چند جلد است، قیمت نهایی به تعداد جلدهای خریداری شده بستگی دارد. از طرفی عوامل مختلف هم بر روی قیمت این کتاب تاثیر گذاشته و آن را دچار دگرگونی خواهند کرد. از همین رو قیمت این کتاب به صورت منصفانه‌ای توسط انتشارات زبانمهر تعیین شده است و محدوده قیمت آن 67 تا 102 هزارتومان است. خوشبختانه برای این کتاب‌ها تخفیف مناسبی هم در نظر گرفته شده است. در نتیجه خرید کتاب تاپ ناچ با توجه به قیمت مناسب قطعا ارزشمند خواهد بود. 

نکات قبل از خرید کتاب تاپ ناچ

  1. توجه به سطح زبان قبل از خرید کتاب تاپ ناچ: کتاب‌های تاپ ناچ سطح‌بندی شده‌ هستند. آن‌ها برای زبان آموزان مبتدی تا سطح متوسط کاربرد دارند. زبان آموزان پیشرفته نیز باید از کتاب‌های سامیت استفاده کنند.
  2. کیفیت چاپ کتاب و سلامت فیزیکی: این نکته زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که قصد خرید کتاب تاپ ناچ به صورت اینترنتی را داشته باشید. دو راهکار برای حل این مشکل وجود دارد: روش اول این است که از یک انتشارات خرید کنید. انتشارات محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه می‌کند.بنابراین احتمال آسیب دیدن کتاب کمتر میشود. راهکار دوم خرید از مجموعه‌ای است که کیفیت فیزیکی محصولات خود را تضمین می‌کند.
  3. وجود فایل‌های صوتی و تصویری در کنار کتاب‌ها: هنگام خرید کتاب تاپ ناچ باید به فایل‌های آن نیز توجه داشته باشید. این کتاب‌ها دارای فایل‌های صوتی و در برخی موارد تصویری نیز هستند.

  4. خرید از یک منبع معتبر: آخرین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام خرید کتاب تاپ ناچ به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک مرکز معتبر است.

خرید کتاب تاپ ناچ از انتشارات زبانمهر

با توجه به اینکه کتاب تاپ ناچ از بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی است، باید در اختیار همه علاقه‌مندان این زبان قرار بگیرد. در همین راستا انتشارات زبانمهر مجموعه کتاب تاپ ناچ را در تیراژ بالا به چاپ رسانده است. انتشارات زبانمهر یکی از معتبرترین ناشران کتاب های آموزشی است و این کتاب را نیز در فهرست کتاب‌های خود دارد. از همین رو شما می‌توانید از طریق اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای خرید کتاب تاپ ناچ اقدام نمایید. خوشبختانه فرایند ارسال کتاب هم به سرعت انجام می‌شود تا میزان معطلی در این بخش به کمترین حد خود برسد. مزایای خرید اینترنتی کتاب TOP NOTCH از زبانمهر به این شرح است:

  • تمام سطوح کتاب زبان top notch موجود است.
  • می‌توان کتاب‌ها را با قیمت مناسب خریداری کرد.
  • از کیفیت کتاب‌ها اطمینان خواهید داشت.
  • مطمئن هستید فایل‌های آموزشی در لوح فشرده سالم همراه با کتاب ارائه می‌شوند.
  • از خدمات فروشگاه می‌توانید استفاده کنید.

درباره انتشارات Pearson

انتشارات Pearson یکی از بزرگترین ناشران کتاب در جهان است که در سال ۱۸۴۴ تأسیس شد. این شرکت به عنوان یکی از پیشروان صنعت آموزش و پرورش شناخته می‌شود و در بیش از ۷۰ کشور دفاتر فروش دارد. این انتشارات به تولید کتب در حوزه‌های مختلف از جمله کتب آموزشی، تحقیقاتی، تخصصی، کتب درسی و کتب روان‌شناسی می‌پردازد. همچنین این انتشارات به واسطه فعالیت در حوزه آموزش با بسیاری از مؤسسات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی همکاری دارد. انتشار کتاب های Top Notch هم توسط این انتشارات صورت گرفت.

12 دیدگاه در “خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF

  1. خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF زهرا گفت:

    من این کتاب تاپ ناچ رو گرفتم و باید بگم که واقعاً عالیه! نحوه تدریسش خیلی جذاب و سرگرم کننده‌س و در عین حال خیلی کاربردی و مفیده. به هر کسی که دنبال یه کتاب خوب برای یادگیری زبان انگلیسیه، تاپ ناچ رو پیشنهاد می‌کنم.

  2. خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF Shahla گفت:

    با سلام من کتاب با کاغذ گلاسه دوست ندارم چون نمیشه توش چیزی نوشت شما با کاغذ معمولی ندارید ?

  3. خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF سحر گفت:

    کیفیت چاپ و قیمت عالی

  4. خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF مهدی گفت:

    کیفیت چاپ و قیمت عالیه، تقریبا نصف قیمت کتابفروشی های دیگه بود. زودتر از چیزی که فکر میکردم به دستمون رسید. ممنونم از زبانمهر

  5. خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF کاربر سایت گفت:

    سلام وقت بخیر
    تمرین های کتاب جواب دارند؟

    1. خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF زبانمهر گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر

  6. خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF مهدیه گفت:

    من کتاب تاپ ناچ رو با کلی تحقیق و مقایسه با کتاب های مشابه خریدم. میتونم بگم برای منی که خیلی با زبان ارتباط برقرار نمیکنم و هیچوقت جزو درس های مورد علاقم نبوده داره، این کتاب عالیه. زبانمهر هم از جاهای دیگه قیمتش بهتر بود. ممنونم

    1. خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF زبانمهر گفت:

      سلام مهدیه جان. ممنونیم از اینکه نظرت رو با ما به اشتراک گذاشتی

  7. خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF حنا گفت:

    من کتاب های top notch رو بصورت پک شده از زبانمهر خریداری کردم‌.قیمتش نسبت به بیرون خیلی مناسب بود.تقریبا نصف قیمت بود و اینکه کیفیت چاپ واقعا خیلی خوبی داشت
    ممنونم از زبانمهر که سریع هم برام فرستاد

    1. خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF کاربر سایت گفت:

      سلام دوست عزیز، کتابها نو هستن یا دست دوم؟

  8. خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF محسن گفت:

    عالی از قیمت بازار بهتره

  9. خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF آزیتا گفت:

    ممنونم از ارسال سریع و کیفیت چاپ خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل اکسپرس و سریع

پشتیبانی حرفه ای

بهترین منابع یادگیری زبان

بهترین کیفیت چاپ

دیدگاه اصلی انتشارات زبانمهر، تولید و عرضه کتب مورد نیاز زبان‌آموزان، دانشجویان و دانش‌آموزان با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت می‌باشد.

اشتراک ما

سفارشات تلفنی

شنبه تا چهارشنبه: 9 الی 18 پنج شنبه ها: 9 الی 15
خرید کتاب تاپ ناچ (Top Notch) با 50% تخفیف❤️ دانلود PDF

خرید حضوری

تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی میدان، پلاک26، فروشگاه مرادیان

تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی میدان، پلاک 20، نمایشگاه کتاب بیات

ساعت کاری فروشگاه:
هفت روز هفته از ساعت 9 الی 20

سایدبار
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
منو