آموزش انگلیسیآموزشیمقالات انگلیسی

معرفی بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی برای سطوح مختلف

پکیج آموزش زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند که بتوانید در خانه و بدون نیاز به کلاس زبان، انگلیسی یاد بگیرید. راه‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. شما می‌توانید در خانه یا در کلاس‌های آموزشی به یادگیری این زبان بپردازید. آموزش در خانه و به کمک انواع مختلف پکیج آموزشی زبان انگلیسی مزایایی برای شما به دنبال خواهد داشت که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌‌کنیم.

  • هزینه تهیه پکیج آموزش زبان انگلیسی نسبت به ثبت نام در کلاس‌های زبان مناسب‌تر است.
  • افراد در هر نقطه‌ای که باشند می‌توانند از این پکیج‌ها استفاده کنند؛ اما در بسیاری از روستاها و مناطق دور افتاده کلاس زبان وجود ندارد.
  • زمان استفاده از پکیج‌های آموزشی دست شماست. نیازی نیست رأس ساعت مشخص در کلاس حضور داشته باشید.
  • با استفاده از این پکیج‌ها آموزش‌های مدون برای سطوح مختلف در دسترس شما خواهد بود و می‌توانید برای یادآوری به آن‌ها رجوع کنید.

مطالعه آزاد: آیا آموزش زبان انگلیسی در خواب امکان پذیر است؟

یادگیری زبان انگلیسی در منزل

بسیاری از افراد بر این باورند که یادگیری زبان انگلیسی تنها در کلاس‌های زبان امکان پذیر است و نمی‌توانند در خانه به یادگیری این زبان بپردازند. واقعیت این است که با استفاده از پکیج آموزش زبان انگلیسی می‌توانید در خانه نیز مانند کلاس‌ها و آموزشگاه‌ها سطوح مختلف زبان را یاد بگیرید و از آن استفاده کنید.

جالب است بدانید که بسیاری از افراد نتیجه‌های بهتری از این پکیج‌ها می‌گیرند. چرا که تکیه‌ای بر دانش و مهارت استاد خاصی ندارند و سعی می‌کنند خودشان با تمرین بیشتر به زبان انگلیسی مسلط شوند. همین زمان بیشتری که برای تمرین سپری می‌کنند، تا حد زیادی در افزایش مهارت‌هایشان تأثیر دارد.

از طرف دیگر در انواع مختلف پکیج آموزش زبان انگلیسی برای سطوح مختلف، از متدهای آموزشی روز دنیا برای یادگیری زبان استفاده شده است. همچنین بسیاری از آن‌ها در بازه‌های زمانی مختلف به روز رسانی می‌شوند و متناسب با نیاز زبان آموزان هستند.

پکیج‌ آموزشی زبان انگلیسی شامل چه مواردی است؟

همانطور که می‌دانید برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز است بر چهار مهارت خواندن، نوشتن، مکالمه و شنیداری تمرکز داشته باشید. پایه و اساس یادگیری زبان انگلیسی نیز بر مبنای یادگیری واژه‌ها و گرامر است. بنابراین در یک پکیج‌ آموزشی معتبر باید آموزش‌های برنامه ریزی شده برای تمام مهارت‌های مورد نیاز شما وجود داشته باشد.

می‌توان گفت کتاب‌ها مهم‌ترین قسمت هر پکیج آموزشی هستند. با استفاده از کتاب‌ها شما می‌توانید همه اطلاعات را به دست آورید، کلمات را بیاموزید و دستور زبان را بخوانید. همچنین تمرینات شنیداری و خواندن نیز با استفاده از کتاب‌ها انجام می‌شوند.

مطالعه کنید: مدت زمان لازم برای یادگیری زبان انگلیسی

سی‌دی‌ها و دی‌وی‌دی‌ها بخش دیگری از پکیج آموزش زبان را تشکیل می‌دهند. برای این که بتوانید به خوبی بر زبان انگلیسی مسلط شوید، لازم است که آن را به صورت کاربردی بیاموزید. فایل‌های صوتی و ویدیویی به شما کمک می‌کنند که بتوانید زبان را به صورت کاملا کاربردی یاد بگیرید و بتوانید از آن استفاده کنید. با استفاده از سی‌دی‌ها و دی‌وی‌دی‌ها مهارت مکالمه، شنیدار و استفاده از گرامرها و لغاتی که یاد گرفته‌اید، ساده‌تر خواهد شد.

البته باید به خاطر داشته باشید که به مطالب و محتواهای موجود در پکیج‌ آموزش زبان انگلیسی اکتفا نکنید. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های دیگری چون تماشای ویدیو، گوش دادن به موسیقی و خواندن کتاب‌های غیر آموزشی در تقویت زبان انگلیسی و تسلط کامل به چهار مهارت ذکر شده موفق عمل کنید.

هنگام انتخاب پکیج آموزش زبان انگلیسی به چه نکاتی توجه کنیم؟

بدون شک انتخاب پکیج آموزش زبان انگلیسی نیز مانند انتخاب موسسه و مدرس زبان است و اهمیت زیادی دارد. از آن‌جایی که امروزه یادگیری زبان انگلیسی به یک نیاز تبدیل شده است؛ بسیاری از مدرسین ایرانی و غیر ایرانی به فکر ارائه پکیج‌های آموزش زبان افتاده‌اند. باید بدانید که بسیاری از این مجموعه‌ها اعتبار و روند آموزشی مناسبی ندارند و نمی‌توانند نتیجه دلخواه شما را برایتان داشته باشند. به همین دلیل لازم است بتوانید بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی را انتخاب کنید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید. در ادامه به برخی از نکاتی که به شما در انتخاب بهترین مجموعه کمک می‌کند، اشاره خواهیم کرد.

  • میزان اعتبار پکیج آموزش زبان انگلیسی: معمولا مجموعه‌هایی که تأثیر خوبی در آموزش زبان انگلیسی دارند، معروف‌تر از مجموعه‌های نامعتبر هستند. به همین دلیل احتمال این که نام یک مجموعه معتبر را شنیده باشید یا افرادی را پیدا کنید که به کمک آن‌ها زبان آموخته‌اند، زیاد است.
  • فروشگاه ارائه دهنده پکیج: اگر از یک فروشگاه معتبر خرید کنید، طبیعتا از اعتبار و کیفیت کار مجموعه‌های آموزشی نیز اطمینان خواهید داشت. لازم نیست فروشگاه مورد نظر حتما در شهر شما باشد و یا الزامی برای مراجعه حضوری داشته باشد؛ شما می‌توانید به صورت اینترنتی نیز خرید خود را انجام دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی زبانمهر این امکان را برای شما عزیزان فراهم می‌کند.
  • بهره‌مندی از ابزارهای آموزشی مختلف: این که یک پکیج شامل کتاب، سی‌دی، دی‌وی‌دی و… باشد، یعنی بر تقویت هر چهار مهارت تمرکز کرده است و می‌تواند انتخاب خوبی برای یادگیری زبان در منزل باشد.
  • هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی: این که به چه قصدی می‌خواهید بر زبان انگلیسی مسلط شوید نیز در انتخاب پکیج موثر است.
  • مهارت مورد نظر شما: بسیاری از پکیج‌های آموزشی از مبتدی تا پیشرفته بر تقویت هر چهار مهارت تمرکز می‌کنند. اما برخی از افراد می‌خواهند از مجموعه‌هایی استفاده کنند که بر تقویت یک مهارت خاص متمرکز باشد؛ در این صورت باید مجموعه‌ای متفاوت با مجموعه‌های آموزش عمومی زبان انتخاب نمایند.

مطالعه کنید: بهترین سن آموزش زبان به کودکان

توجه به این نکات ساده اما کلیدی می‌تواند بهترین راهنما در انتخاب پکیج آموزش زبان انگلیسی برای شما باشد.

بهترین پکیج‌های آموزش زبان در سطوح مختلف

این روزها بسیاری از پکیج‌های آموزشی زبان به صورت آنلاین ارائه می‌شوند و به صورت دوره‌ای برای زبان آموزان مختلف هستند. شناخت این پکیج‌ها با توجه به محتوا و آموزش‌های ارائه شده در آن‌ها انجام می‌شود. برخی از افراد متدهای آموزشی خاصی را ارائه می‌دهند و با استفاده از آن‌ها یادگیری زبان را آسان‌تر می‌کنند. به عنوان مثال مجموعه آموزشی بمب دکتر ایمان پندی، مجموعه‌ای است که با استفاده از نشانه‌گذاری‌ها و به صورت طنز به شما کمک می‌کند که زبان انگلیسی را بیاموزید. استفاده از این پکیج آموزشی می‌تواند به شما کمک کند زبان انگلیسی را به خوبی در ذهن خود تثبیت کنید.

از دیگر مجموعه‌هایی که برای یادگیری زبان انگلیسی توصیه می‌شوند، مجموعه‌هایی هستند که توسط دانشگاه‌ها و انتشارات‌های معتبر چون هاروارد و کمبریج منتشر شده‌اند. مجموعه های مثل؛ پکیج کمبریج آیلتس 1-10 (جنرال و آکادمیک)  ، پک کامل کتاب امریکن انگلیش فایل این مجموعه‌های آموزشی معمولا توسط اساتید با تجربه و حرفه‌ای این دانشگاه‌ها تألیف شده‌اند و میتوانند روند گرفتن آیلتس در کوتاهترین زمان را برای شما تسهیل کنند و نتایج خوبی برای شما داشته باشند.

در کنار تمام نکات گفته شده به خاطر داشته باشید که انتخاب بهترین پکیج آموزشی زبان انگلیسی تنها شرط موفقیت در یادگیری این زبان نیست. بخش مهمی از نتیجه بخشی آموزش‌ها به مدت زمان تمرین و روش‌ تمرین شما بستگی دارد. به خاطر داشته باشید که شما بهتر از هر کسی می‌دانید که کدام یک از روش‌های آموزشی برای شما کاربردی‌تر است.

برای خرید پکیج های آموزش زبان با تخفیف 50 درصد اینجا کلیک کنید.

کتاب زبان اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا